نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

لوازم کارواش با رعایت اصول مهندسی، با کیفیت بالا و سازگار با رطوبت تولید شده اند


لوازم کارواش با رعایت اصول مهندسی، با کیفیت بالا و سازگار با رطوبت تولید شده اند، برای شستشوی انواع اتومبیل و وسایل نقلیه سنگین به کار می روند. استفاده از این کارواش برای تمام سطوح مناسب است، ضمن آنکه آب بهطور مستقیم از پمپ به سمت نازل میرود، برای همین با کاهش فشار مواجه نمیشویم. با توجه به اندازه خروجی شیر آب خود یکی از اندازه های فوق را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که آمبو یک پاشش ضربه ای باکیفیت است. مخزن کف پاش:مخزن ها تماما از جنس فولادی و رنگ الکترواستانیک ضد خش بوده از کیفیت مطلوبی برخوردار است.لیتراژ مخازن با توجه به نیاز مشتریان قابل تغییر است. قرارگیری آبگرمکن بعد از پمپ باعث میشود که آب بعد از پمپاژ وارد بویلر شده و در مجاورت با گرما آب داغ شده و از نازل خارج شود. فشار پمپ در کارواش صنعتی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ بار در دقیقه است.

حداکثر محدوده زمان آبیاری تا ۱۲۰ دقیقه است. همچنین دور آبیاری از ۱ ساعت تا ۱ هفته قابل تنظیم است (۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۸، ۱۲، ۲۴، ۴۸ و ۷۲ ساعت و یا ۱ هفته). فرچه کارواش گزینه مهم دیگری از تجهیزات کارواش بخار برای شستشوی بدنه اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد و توانایی بالایی برای از بین بردن آلودگی ها، ذرات، گرد وغبار چسبیده به بدنه دارد. کارواش آب گرم از لحاظ عملکرد شباهت بسیار زیادی به کارواش صنعتی آب سرد دارد. سپس پس از اتمام آبیاری با بستن شیر آب جریان آب نیز قطع می شود و قسمت متحرک سیستم توسط فنر های موجود در آن جمع شده و مجدد به زیر خاک پنهان می شود. کارواش خانگی یک کارواش موقت است و همیشه مورد استفاده قرار نمیگیرد در حالیکه کارواش صنعتی یک کارواش دائم کار است. کارواش صنعتی آب گرم از یک سیستم گرمکن استفاده میکند. فوگر یا سیستم مه پاش مرغداری می تواند به جلوگیری از استرس گرمایی در مرغ ها کمک کند. اما در هر دو سیستم دستی و اتوماتیک، تجهیزات کارواش مورد نیاز برای نظافت و شستشوی فضای داخلی خودرو مشابه می باشد.

دستگاه دارای دو بدنه داخلی و خارجی از جنس گالوانیزه گرم مرغوب خارجی است که بدنه خارجی جهت عدم زنگ زدگی با استفاده از رنگ استاتیک کوره ای ضد زنگ و ضد خش رنگ آمیزی می شود. لازم به یاد آوری است که برای کارواش صنعتی از الکتروموتور های کلاچ دار استفاده شود چرا که در طول عمر و کیفیت و کارایی کارواش صنعتی تاثیر بسزایی ایفا می کند. اهمیت استفاده در گلخانه بسیار زیاد است زیرا خشکی هوا موجب بروز بیماری ها و آفات مختلف می کند. شست و شوی سالن های مرغداری، گلخانه ها و… به طبع انجام موفقیت آمیز فرایند نظافت و شست و شو توسط کارواش صنعتی، بدون وجود تجهیزات و ابزارهای آن امکان پذیر نخواهد بود. پمپ کارواش صنعتی، واترجت، کارواش دستی، کارواش خانگی و پمپ، کلماتی است که به کارواش صنعتی اطلاق میشود. پمپ کارواش صنعتی با فشار کم یک پمپ معمولی است که با برق تکفاز کار میکند. این تایمر نسبت به تایمرهای سری آمیکو این کمپانی مقرون به صرفه تر بوده، و با عملکرد ساده و بدون نیاز به آموزش برای برنامه دادن به تایمر از تایمرهای پرکاربرد در زمینه آبیاری فضاهای سبز در مقیاس تراس، حیاط، روف گاردن و ویلاها می باشد.

معمولا پمپها با دبی بالاتر از ۲۰۰ با برق سه فاز کار میکنند. در رابطه با انواع کارواش صنعتی بر اساس نوع کاربرد باید گفت که انتخاب نادرست یک دستگاه برای استفاده از محیط مورد نظر نه تنها ممکن است عملیات مربوط به نظافت و حذف آلودگی ها را سخت تر کند بلکه احتمال آسیب رساندن به محیط و یا حتی تجهیزات و قطعات را هم تا حد بالایی افزایش می دهد. از اینرو میتوان سطوح مختلف را با کارواش صنعتی تمیز کرد. همانطور که از اسم این دستگاه میتوان حدس زد، دبی این مدل کارواش صنعتی پایین است و برای شستشوی خودروهای شخصی، سطح کثیف منازل و مکانهای کوچک اداری و صنعتی مناسب است. در مورد تفنگیهای کارواش قدرتمند Kärcher آلمان نیز ویژگیهای مختلفی را میتوان عنوان کرد. کارواش صنعتی بنزینی یا گازوئیلی فقط در فضای باز مجاز است. زیرا از بین این شش شرکت فقط اوربیت محصولی را با این تکنولوژی تولید کرده است. از این رو انجام عملیات کاربردی مربوط به نظافت به منظور از بین بردن آلودگی های مختلف و ارتقا کیفیت زندگی در یک محیط، امری مهم و اجتناب ناپذیر است. به طور کلی دستگاه های شستشوی فشار قوی آب در انواع متفاوتی و بر اساس نیاز مشتریان طراحی و ساخته می شود.

ادامه مقاله:

https://www.nasim.news/fa/tiny/news-2368572