نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

9 بهترین فیلم اکشن 2024 که باید تماشا کنید

 با شروع سال جدید، علاقه مندان به سینما و سینما منتظر اکران های جدید هستند. از این نظر، سال 2024 را می توان یکی از هیجان انگیزترین سال ها دانست چرا که فیلم های محبوب و مورد انتظار زیادی اکران شده اند یا در شرف اکران هستند. در بین تمامی این آثار، فیلم های اکشن و هیجان انگیز را می توان یکی از پرطرفدارترین ژانرها دانست. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین فیلم های 2024 آشنا کنیم همچنین اگر دوست دارید آثاری از این سبک را تماشا کنید، شاید مقاله معرفی بهترین سریال های اکشن تاریخ برای شما جالب باشد. تمامی این فیلم ها و سریال ها را می توانید به صورت رایگان یا با قیمت های پایین با کد تخفیف فیلمو دانلود و تماشا کنید.

1. دونا: ائل دوید

بدون شک قسمت دوم Tamase یکی از بهترین فیلم های سال 2024 است. قسمت اول این اثر در سال 2020 منتشر شد و منتقدان و بینندگان آن را فیلمی عالی نامیدند. استقبال از این پروژه به حدی بود که کار ساخت سکو بلافاصله آغاز شد. این فیلم در ادامه داستان Tamase 1 ساخته شده است و قبل از تماشای قسمت اول آن را تماشا کنید. در این داستان، پل آتریدس به نیروهای فریمن می پیوندد تا انتقام خانواده اش را بگیرد. در این راه، پل با نبرد عشق و سرنوشت روبرو می شود و باید دید در پایان چه اتفاقی خواهد افتاد.

شما می توانید این فیلم را بدون سانسور و رایگان در دیجی موویز تماشا کنید. البته در این سایت با خرید اشتراک می توانید فیلم های متنوع تری را تماشا کنید. در نظر داشته باشید که با استفاده از کد تخفیف دیجی موویز می توانید با قیمت کمتری اشتراک این مجموعه را دریافت کنید.

2. ددپول و ولورین

یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2024 که به تازگی اکران شده قسمت سوم فیلم جذاب ددپول است. بازی رایان رینولدز و هیو جکمن به عنوان شخصیت های اصلی این اثر را به یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2024 تبدیل کرده است.در این فیلم جذاب شاهد پیوند ددپول و دنیای مارول هستیم و باید ببینیم که آیا این اتفاق برمی گردد یا خیر. به محبوبیت و موفقیت قبلی خود در سینما شگفت زده شوید. این فیلم هم اکنون در آرشیو پلتفرم فیلمو قرار دارد.

3. بیچر

اگر از طرفداران فیلم های اکشن هستید، می دانید که تماشای یک فیلم اکشن با بازی جیسون استاتهام چقدر هیجان انگیز است. فیلم زنبور در یکی از آثار جذاب اکران شده در ابتدای سال جدید است. این فیلم داستان مردی به نام کلی را روایت می کند که در گذشته عضو یک سازمان جاسوسی به نام Beekeepers بوده است. کلی رویای یک زندگی آرام پس از بازنشستگی را در سر می پروراند. هنگامی که دوستان و همسایگان او قربانی کلاهبرداری می شوند، کشاورز برای انتقام از خواسته های خود راهی جدید را آغاز می کند. این فیلم با فروش موفق در گیشه و نقدهای خوب منتقدان می تواند یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2024 باشد.

4. کاپیتان میلر

از دیگر فیلم های اکشن ماجراجویی جذاب اکران شده در سال 2024 می توان به کاپیتان میلر اشاره کرد. این فیلم شاهکار سینمای هند است اما قابل مقایسه با فیلم های فانتزی و عجیب هندی نیست. داستان فیلم به دهه 1940 برمی گردد که هندوستان مستعمره بریتانیا محسوب می شد. سپس کاپیتان میلر تصمیم می گیرد در مقابل ارتش بریتانیا بایستد و تحت ظلم قرار نگیرد. این اثر جذاب بیش از 13 میلیون دلار فروخته است و آن را به همه علاقه مندان به فیلم های اکشن توصیه می کنیم.

5. خانه جاده

تماشاگران حرفه ای فیلم قطعا این مهیج 1989 را به یاد خواهند آورد. این اثر یکی از بهترین فیلم های اکشن ساخته شده در دهه 80 و 90 میلادی است و طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل داگ لیمان تصمیم گرفت بازسازی این کتاب را روی پرده سینما بیاورد و باید اعتراف کرد که نسخه جدید کافه جاده کنار یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2024 شد.

داستان فیلم زندگی یک مبارز UFC به نام الوود دالتون را روایت می کند که پس از یک مبارزه سخت در یک کافه کار می کند. حال باید ببینیم که چه آینده ای برای مبارز سابق در انتظار است. با استفاده از کد تخفیف Experience می توانید برای تماشای این فیلم و هزاران فیلم دیگر با هزینه کمتر مشترک این مجموعه شوید.

6. Furosa: A Mad Max Saga

طرفداران ژانر اکشن مطمئنا فیلم هیجان انگیز Mad Max: Fury Road که در سال 2015 اکران شد را به خاطر خواهند داشت. این اثر به یکی از بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینما تبدیل شده است که حداکثر رضایت مخاطبان و منتقدان را به خود اختصاص داده است. فیلم «فیورسا» بخشی از این اثر فراموش نشدنی است. در این فیلم جذاب دنیایی را می بینیم که فیوراسا راه بازگشت به خانه را پیدا می کند. حال باید دید آیا فیورسا با وجود تمام خطرات و مشکلات می تواند به هدف خود برسد یا خیر؟ برای تماشا یا دانلود آنلاین این فیلم جذاب می توانید به پلتفرم فیلم نت مراجعه کنید.

7. پسر پاییزی

در مورد مرد معمولی، به جرات می توان گفت که ما با اکشن آمیخته با داستان های عاشقانه شروع می کنیم. داستان زندگی یک بدلکار موفق سینما را به تصویر می‌کشد که در یکی از پروژه‌هایش به کارگردانی محبوب تبدیل شد. درست زمانی که به نظر می رسد همه چیز خوب پیش می رود، بدلکار داستان به شدت آسیب می بیند و مجبور می شود برای مدتی فیلم را ترک کند. حال باید دید چه تحولات و اتفاقات جالب دیگری با بازگشت کولت به سینما همراه خواهد بود.

8. Nsi 3

یکی از بهترین فیلم های اکشن 2024 که هنوز باید منتظر آن باشیم Venom 3 است. اگر دو قسمت قبلی این مجموعه را دیده باشید، پس می دانید که باید منتظر هیجان های فانتزی، ابرقهرمانی و البته اکشن باشید. در داستان، ادی براک و سمبیوت عجیبش ونوم با مشکلات زیادی روبرو می شوند. نیروی پلیس از یک سو و بیگانگان دنیای ونوم از سوی دیگر به دنبال این دو هستند و این سوال آنها را مجبور به تصمیم گیری های عجیب می کند و ما را به ماجراجویی های جالبی می کشاند. علاوه بر این، اگر به فیلم های علمی تخیلی و فانتزی علاقه مند هستید، توصیه می کنیم 10 فیلم فانتزی پرفروش را بخوانید.

9. قرمز

وقتی صحبت از فیلم های اکشن به میان می آید، نمی توان دواین جانسون را از دست داد. فیلم قرمز می تواند شروع یک سری جدید باشد، بنابراین طرفداران این ژانر بی صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند. خلاصه داستان فیلم درباره یک مامور مخفی است که در تعطیلات سال نو باید کار مهمی را انجام دهد. در این میان سختی ها و چالش های زیادی وجود دارد و باید دید این افسر چگونه بر آن غلبه خواهد کرد.

تحصیل دندانپزشکی در قبرس


دانشگاه های قبرس در سال های اخیر موفق به جذب دانشجویان بین المللی زیادی شده اند. تحصیل در قبرس یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویانی است که می خواهند با شهریه و هزینه های ارزان در کشورهای اروپایی تحصیل کنند. دانشگاه های این کشور از سراسر جهان دانشجو جذب کرده اند. زیرا بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا ساخته شده است. این بدان معناست که دانشجویانی که برای تحصیل دندانپزشکی در قبرس را انتخاب می کنند، مدرک معتبر بین المللی دریافت می کنند و در عین حال مهارت های لازم برای انجام دندانپزشکی در جهان را دارند.

علاوه بر این، این کشور با داشتن آب و هوای دلپذیر مدیترانه ای، فرهنگ غنی و سواحل فراموش نشدنی می تواند تجربه ای فراموش نشدنی از زندگی دانشجویی را برای دانشجویان رقم بزند. تمامی این مزایا در کنار هزینه مقرون به صرفه تحصیل در قبرس و عدم وجود آزمون های ورودی دشوار، این کشور را به یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل کرده است. در این مقاله از سری مقالات فرهنگ ملت با ما همراه باشید تا در رشته دندانپزشکی در قبرس تحصیل کنیم.

دندانپزشکی در قبرس

قبرس دارای چندین دانشگاه در سطح جهانی است که برخی از آنها دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. تحصیل دندانپزشکی در قبرس 5 سال به طول می انجامد. برنامه های مدرک دندانپزشکی در قبرس به گونه ای طراحی شده است که الزامات اتحادیه اروپا را برآورده کند و در عین حال دانش آموزان را با مهارت ها و دانش برای تبدیل شدن به دندانپزشک حرفه ای در هر نقطه از جهان ارائه می دهد.

علاوه بر این، پس از فارغ التحصیلی، به فارغ التحصیلان مدرک بین المللی اعطا خواهد شد. تمامی این عوامل قبرس را به مقصدی ایده آل برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل دندانپزشکی در کشورهای اروپایی را دارند تبدیل کرده است.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در قبرس

ثبت نام در رشته دندانپزشکی در دانشگاه های قبرس یک گزینه عالی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تحصیلات درجه یک، تجربه عملی ارزشمند، فرصت تحصیل در زبان انگلیسی و فرصت های پیشرفت شغلی هستند. با ارائه دوره های دندانپزشکی به زبان انگلیسی، دانشگاه های قبرس به دانشجویان کمک می کنند تا بدون نگرانی در مورد یادگیری زبان محلی به تحصیل خود ادامه دهند. با توجه به شهرت و محبوبیت دانشگاه های قبرس در بین دانشجویان بین المللی، تحصیل دندانپزشکی در قبرس با تجربه زندگی در یک محیط چند فرهنگی همراه است.

هزینه تحصیل در مقطع لیسانس دندانپزشکی در قبرس در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان می توانند با هزینه کم مدرک معتبر بین المللی دریافت کنند. مهاجرت تحصیلی به قبرس بهترین گزینه برای دانشجویان ایرانی است که قصد ادامه تحصیل در کشورهای همسایه را دارند. یکی دیگر از مزایای تحصیل دندانپزشکی در قبرس شمالی عدم شرکت در آزمون ورودی است. از دیگر مزایای تحصیل دندانپزشکی در قبرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش کلاس جهانی

نزدیکی فرهنگی به ایران

حمل و نقل آسان

شرایط آب و هوایی مساعد

امکان دریافت بورسیه تحصیلی

دانشجویان ایرانی برای تحصیل در قبرس شمالی نیازی به ویزا ندارند

مدرک دندانپزشکی معتبر بین المللی

تحصیل در دانشگاه با سیستم آموزشی اتحادیه اروپا

مرکز شبیه سازی که در آن دانش آموزان می توانند مهارت های خود را در یک محیط کنترل شده تمرین کنند

تجربه بالینی عملی

وجود تجهیزات تخصصی دندانپزشکی

شهریه و هزینه های زندگی مقرون به صرفه و ...

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در قبرس

دانشگاه های قبرس شمالی به دانشجویان بین المللی فرصت تحصیل در رشته دندانپزشکی را ارائه می دهند. این دانشگاه ها با برخورداری از امکانات و تجهیزات آموزشی خوب، به دانشجویان این امکان را می دهند که به بهترین شکل تحصیل کنند. از جمله بهترین دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در قبرس شمالی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دانشگاه بین المللی قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس یک دانشگاه خصوصی در نیکوزیا است که در سال 1997 تاسیس شد. این دانشگاه دارای 16000 دانشجو از بیش از 101 کشور جهان است و 7 مدرک، 45 مدرک لیسانس و 40 مدرک کارشناسی ارشد ارائه می دهد. این دانشگاه با 12 دانشکده، طیف وسیعی از برنامه های دانشگاهی از جمله دندانپزشکی به زبان انگلیسی را به دانشجویان ارائه می دهد.

دانشگاه بین المللی قبرس فرصت های تحصیلی و تفریحی منحصر به فردی را به دانشجویان ارائه می دهد. هزینه تحصیل دندانپزشکی در قبرس در دانشگاه بین المللی قبرس تقریباً 10645 یورو در سال می باشد. این دانشگاه با رتبه جهانی 5055 خود می تواند دانشجویان بین المللی زیادی را جذب کند.

2. مهاجرت تحصیلی به قبرس; دانشگاه خاورمیانه

دانشگاه خاور نزدیک یکی از دانشگاه های خصوصی دندانپزشکی در قبرس شمالی است. این دانشگاه در سال 1988 در نیکوزیا تاسیس شد. این دانشگاه به عنوان یک موسسه بین المللی امکان تحصیل در محیطی با امکانات و تجهیزات آموزشی بی نظیر را برای دانشجویان فراهم کرده است. دانشگاه خاورمیانه دارای دانشکده و کلینیک دندانپزشکی است که اولین دانشگاه در قبرس شمالی محسوب می شود. این دانشگاه در بین بهترین دانشگاه های قبرس رتبه 4 را دارد.

دانشگاه خاور نزدیک دارای بیش از 40 آزمایشگاه کاری مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات تحقیقاتی است که در محیطی منظم به دانشجویان آموزش عملی ارائه می دهند. هزینه تحصیل دندانپزشکی در قبرس در دانشگاه شرق حدود 9400 یورو در سال است. شهریه دوره کارشناسی ارشد دندانپزشکی در این دانشگاه برای هر ترم 350 یورو و برای مقطع سوم 800 یورو می باشد.

3. تحصیل دندانپزشکی در قبرس. دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشگاه مدیترانه شرقی که یکی از بزرگترین و مشهورترین دانشگاه های قبرس است در سال 1979 در فاماگوستا تاسیس شد. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های دولتی برای تحصیل دندانپزشکی در قبرس محسوب می شود. این دانشگاه با 12 دانشکده، حدود 204 رشته از جمله دندانپزشکی را به زبان انگلیسی به دانشجویان ارائه می دهد. در حال حاضر دانشگاه مدیترانه شرقی 22000 دانشجو از کشورهای مختلف جهان می پذیرد. این دانشگاه یکی از معتبرترین دانشگاه های قبرس به حساب می آید، زیرا یکی از اعضای اتحادیه دانشگاه های اروپا است.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس شمالی 18250 یورو در سال می باشد. این دانشگاه برای پذیرش دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی از آزمون ورودی استفاده نمی کند و به همین دلیل در بین دانشجویان ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. دانشگاه مدیترانه شرقی نیز به دانشجویان بورسیه می دهد. اگر قصد سفر به قبرس و تحصیل دندانپزشکی در این کشور را دارید، دانشگاه مدیترانه شرقی یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

4. دانشگاه اروپایی لفکادا

دانشگاه اروپایی لفکادا یکی از دانشگاه های خصوصی قبرس شمالی است که در سال 1989 در شهر لفکادا تاسیس شد. این دانشگاه به عنوان یک موسسه آموزش عالی پیشرو در جهان شناخته می شود. دانشگاه اروپایی لفکادا دارای 11 دانشکده است و زمینه های تحصیلی بسیاری از جمله دندانپزشکی را ارائه می دهد.

دپارتمان دندانپزشکی دانشگاه لفکه دارای آزمایشگاه های پیش بالینی، آزمایشگاه های شبیه سازی و تجهیزات پیشرفته ای است که برای آموزش عملی دانشجویان مورد نیاز است. این دانشگاه همچنین دارای یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی است که برنامه های جراحی دهان را نیز ارائه می دهد هزینه تحصیل دندانپزشکی در قبرس در دانشگاه اروپایی لفکادا 13750 یورو در سال برآورد شده است.

5. تحصیل در قبرس و در دانشگاه آمریکایی گیرنه

دانشگاه آمریکایی گیرنه یکی از دانشگاه های خصوصی ارائه دهنده دندانپزشکی در قبرس است که در سال 1985 تاسیس شد. این دانشگاه به عنوان اولین دانشگاه خصوصی در قبرس شمالی شناخته می شود. دانشگاه آمریکایی گیرنه دارای 13 دانشکده است و بیش از 100 رشته از جمله دندانپزشکی را در سطوح مختلف تحصیلی به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه با شهرت بین المللی زیادی توانسته است دانشجویان بین المللی زیادی را جذب کند.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه کرالا دارای چندین کلینیک تخصصی در زمینه جراحی دهان و دندانپزشکی است. هزینه تحصیل دندانپزشکی در قبرس در دانشگاه آمریکایی کرالا 11600 یورو در سال می باشد. این دانشگاه برای دانشجویانی که قصد تحصیل دندانپزشکی در قبرس شمالی را دارند توصیه می شود.

چگونه برای ترشی آماده کنیم؟


عناصر:

200 گرم سیب زمینی ریز خرد شده

سه عدد انار با دانه های درشت

دو عدد فلفل تند را چرخ کنید

چهار طعم فلفل

دو فنجان ساقه کرفس ریز خرد شده

10 عدد گوجه هندوانه

یک گیاه سیر

یک قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاب شده

نمک و سرکه سفید به میزان لازم

دو فنجان آب انار

دستور پخت:

همه مواد را با هم مخلوط کرده و در لیوان بریزید و روی آن سرکه بریزید تا روی مواد را بپوشاند. بعد از یک ماه مرینیت شدن آماده مصرف است.