نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

بهترین چادر ماشین




بهترین چادرهای خودرو، چادرهای ویژه ای هستند که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، می توانید از عملکرد و حرکت انواع خودروی خود با آن اطمینان داشته باشید و در آپشن ها نیز شک نکنید. و آن را بخرید.

همان مشکلاتی که شما با آن مواجه شده اید.

رانندگان همیشه سوالاتی می پرسند که کدام چادر را بخریم؟ مهمترین ویژگی های بهترین کمپر موجود در بازار چیست؟ آیا چادر مناسبی برای مدل ماشین من در بازار وجود دارد؟ چگونه می توانم از کیفیت و دوام آن اطمینان حاصل کنم؟ سایبان ماشین من چقدر دوام می آورد؟ کدام برند محصولات خود را تضمین می کند؟ چگونه می توانم محصول اصلی را از یک محصول تقلبی تشخیص دهم؟ قیمت چادر ماشین در بازار چقدر است؟ آیا می توانم با مبلغی که می خواهم خرج کنم یک چادر خوب بخرم؟ و... چهره به چهره و سردرگمی.

قبلاً انواع کمی از چادرهای پرده ای در بازار وجود داشت. صاحبان خودرو چاره ای جز به دست آوردن تعداد محدودی چادر خودرو نداشتند. همچنین در گذشته چادرهای خودرو نسبت به امروز کارکردهای عملی بسیار کمتری داشتند و مصرف کنندگان اطلاعات کافی و لازم در مورد چادر خودرو نداشتند. اما در حال حاضر با وجود انواع مختلف چادر، انتخاب و خرید چادر برای صاحبان خودرو دشوار شده است و همین امر باعث سردرگمی و تردید در خرید بهترین چادر شده است. اما نگران نباشید. در اینجا مواردی را ذکر و بررسی می کنیم که می توانید بخوانید و نتیجه بگیرید تا بتوانید با اطمینان بهترین کیفیت و بهترین چادرهای پرده ای را خریداری کنید و 100% رای بگیرید. حالا ادامه این مقاله را بخوانید

بهترین انواع چادر ماشین و اهمیت آن

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید چادر باید به آن توجه کنید، پارچه و مواد رویه و پشتی چادر است. پارچه های خودرو باید در برابر باران، نور شدید و اشعه ماوراء بنفش، طوفان، گرد و غبار و خط و خش مقاومت کنند. پرتاب پرندگان از ماشین و غیره از شما در برابر هر گونه آب و هوا محافظت می کند. باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد و زمانی که می خواهید ماشین خود را برای مدت طولانی کنار هم پارک کنید و به کار خود رسیدگی کنید، بتواند به عنوان یک پارکینگ سیار برای شما کار کند، بنابراین نگران نباشید. غذا و آرامش شما را فراهم می کند.

نوع کابینی که می خواهید روی ماشین خود قرار دهید بسیار موثر است. که اگر مواد کابین بی کیفیت و بی کیفیت باشد، حتی پیچ خوردگی و جابجایی آن باعث ایجاد خطوط و خطوطی می شود که ارزش خودروی شما را بسیار کاهش می دهد و به شما و خودروی شما آسیب وارد می کند. در این مقاله یکی از بهترین ها را در نظر می گیریم و اجازه می دهیم با کیفیت ترین خودروهای کابین لوکس سریع سهیل موجود در بازار را با شما به اشتراک بگذاریم.

ضخامت ایده آل برای بهترین چادر ماشین

انعطاف پذیری و در عین حال استحکام و مقاومت بالا اصلی ترین نکته ای است که در خرید چادر مناسب برای خودروی شما نیاز به توجه زیادی دارد. هنگام خرید چادر مناسب برای خودروی خود حتما به ضخامت آن توجه کنید تا نه آنقدر سنگین باشد که به مرور زمان به خودروی شما آسیب برساند و نه آنقدر سبک که تاثیر زیادی در حفاظت نداشته باشد و به راحتی بلند شود یا پاره شده

مراقب شرایط آب و هوایی باشید

بهتر است برای خرید چادر مناسب برای ماشین خود به آب و هوای محل و منطقه توجه کنید. به عنوان مثال اگر در منطقه ای با آب و هوای مرطوب و بارندگی زیاد زندگی می کنید، بهتر است از چادر ضدآب استفاده کنید تا از زنگ زدن و پوسیدگی رنگ خودروی خود جلوگیری کنید و آب از آن خارج نشود. آنها و همچنین قابلیت تبادل جریان باید تهویه شود تا رطوبت زیر روکش باقی نماند و باعث کپک زدن و پوسیدگی در بدنه خودرو نشود.

اگر در منطقه ای با آب و هوای گرم و خشک زندگی می کنید و اشعه های خورشید می تواند به ماشین شما آسیب برساند و باعث کنده شدن رنگ ماشین شود. بهتر است از سایبانی استفاده کنید که بتواند از خودروی شما در برابر آفتاب و گرد و غبار محافظت کند. به جرات می توان گفت نور خورشید و تابش خیره کننده آن یکی از قاتل های اصلی رنگ خودروی شماست. علاوه بر این، زمانی که نور خورشید بتواند به شیشه نفوذ کند، به مرور زمان رنگ روکش صندلی های شما کمرنگ شده و خودروی شما به مرور زمان زیبایی خود را از دست می دهد. بنابراین، توجه به این نکته خالی از لطف نیست که پارچه ماشین می تواند ماشین شما را در برابر نور خورشید محافظت کند و از این مشکل جلوگیری کند.

می دانید علم و فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و به همین دلایل امروزه چادرهایی در بازار وجود دارد که تمام ویژگی های ذکر شده را در بر می گیرد و همه موارد ذکر شده را با هم پوشش می دهد تا بهترین چادری باشد که می توانید تهیه کنید. آن را در تمام فصول، در هر آب و هوایی، بدون توجه به جایی که زندگی می کنید، بخرید.

رنگ آفتابگیر ماشین

نکته مهم دیگر رنگ کاپوت خودروی شماست. رنگ چادر باید به گونه ای باشد که نور را مسدود نکند و گرما بین چادر و ماشین جمع نشود، بدنه گرم نشود و سقوط نکند. بهترین چادر برای ماشین باید بتواند نور و گرما را منعکس کند تا بدنه ماشین شما گرم نشود و وسایل داخل کابین آسیب نبیند و وقتی می خواهید بعد از سوار شدن به روغن داخل ماشین خود بنشینید. . چند ساعت در روز، خسته نخواهید شد. و هیچ مشکلی وجود ندارد.

یکی از دغدغه های اصلی صاحبان خودرو، دزدان خودرو هستند. به همین دلیل مدام به دنبال راه هایی برای کاهش احتمال سرقت آن هستیم، دارندگان خودروهای عزیز خوب است به این لحظه فکر کنند، حتی اگر خیلی مهم به نظر نمی رسد اما تاثیر دارد، چادری را انتخاب کنید که رنگ آن مهم است. .بیش از حد باعث جذب و برانگیختن کنجکاوی دیگران نشوید و احتمال سرقت را کاهش ندهید.

البته به این نکته توجه کنید که برای انتخاب رنگ سایبان خودروی مورد نظر خود رنگی ثابت و بادوام انتخاب کنید و به مرور زمان رنگ آن به راحتی تغییر نکند و زیبایی خود را از دست ندهد و قدیمی نشود. .

اندازه چادر برای ماشین شما مناسب است

اندازه و ابعاد خودروهای مختلف با یکدیگر متفاوت است و برای هر مدل خودرو باید کابین سایز مناسب خریداری کنید. امروزه در بازار خودرو و لوازم جانبی آن می توان کابین مناسبی برای هر مدل خودرویی پیدا کرد. صاحبان خودرو برای خرید چادر مناسب برای خودروی خود چادری را انتخاب کنند که از پشت تا سپر جلو و حتی شیشه جلو، خودروی آنها را کاملاً بپوشاند و تمام خودرو را بپوشاند تا از شما محافظت کند، انجام دهید و نگه دارید. هر وسیله نقلیه در برابر عوامل ذکر شده.

بدون سر خوردن و جابجایی چادر

بهترین چادر ماشین چادری است که در باد و طوفان ماشین را بلند نکند. در این صورت فروشگاه به اندازه دقیق خودروی شما نیاز دارد که در پاراگراف بالا توضیح دادیم. چادری که به راحتی توسط باد جابه جا می شود، خواه طوفان سهمگین باشد یا وزش باد. هیچ نقشی برای محافظت و پوشاندن خودروی شما ندارد و به صراحت می توان گفت که داشتن یا نداشتن آن تفاوت چندانی برای خودروی شما ندارد و محافظت کافی از خودروی شما نخواهد داشت.

چیزی که به جلوگیری از حرکت چادر کمک می کند و بسیار مهم است این است که برخی از چادرهای موجود در بازار (نه همه) دارای پایه های شیشه ای هستند که از عوامل ضروری برای یک چادر راحت هستند. یکی دیگر از ویژگی های بهترین چادر برای ماشین شما که در هر چادر ماشینی نمی بینید. یعنی چادر مورد نظر دارای کش در پشت است، ویژگی که باعث می شود چادر به میزان قابل توجهی بر روی بدنه خودرو ثابت شود و به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی جابه جا شود.

بهترین قیمت برای چادر ماشین شما

شما می توانید یک فروشگاه با ارزش برای ماشین خود در بازار پیدا کنید. اما قیمت چادر ماشین تا حد زیادی به خواص مفید و ویژگی های عملیاتی و کاربردی بودن چادر در هر شرایطی بستگی دارد. هر چه یک فروشگاه کارکردهای کاربردی بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. در واقع، با پرداخت هزینه ای اندک، می توانید تا حد زیادی از هزینه هایی که ممکن است در صورت نداشتن فروشگاه با آن مواجه شوید، جلوگیری کنید. بنابراین به شما توصیه می کنیم بدون توجه زیاد به قیمت چادر بهترین چادر را برای خودروی خود خریداری کنید.

با رعایت این نکات در مورد بهترین رنگ های خودرو، می توانید از ساییدگی زودرس قطعات داخلی و رنگ خودروی خود جلوگیری کنید و به سلامت و زیبایی خودروی خود آسیب وارد کنید. شما به آنها عمر طولانی می دهید. شما همچنین در هزینه ماشین خود صرفه جویی خواهید کرد و می توانید یک پارکینگ سیار در کیف قرار دهید و آن را با خود به هر کجا که می خواهید ببرید. پس در هنگام خرید چادر مورد نظر به مواردی که بیان کردیم دقت کنید، هر کدام را بررسی کنید و بعداً بدون اینکه از عملکرد چادر خود راضی باشید، بدون پشیمانی از آن استفاده کنید.


مشاهده منبع:  https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-سمند/

آنچه که زامبی ها می توانند در مورد ورم پا در بارداری به شما آموزش دهند


یوگا به جز کاهش ورم، می تواند فشار خون را کاهش دهد، باعث بهبود خواب بشود، قدرت عضلات مورد نیاز برای زایمان را افزایش دهد و باعث کاهش درد کمر نیز می شود در دوران بارداری ،توصیه می شود که قبل از زایمان، به کلاس های یوگا بروید، تا این که این حرکات را به تنهایی در خانه انجام دهید. پزشک قبل از انجام کار، برای شما آنتی بیوتیک تجویز خواهد کرد. پزشک شما ممکن است عکسبرداری با اشعه ایکس یا ام آر آی (MRI) را برای پیشنهاد کند. درعکس برداری با اشعه ایکس یک تکه استخوان از استخوان پاشنه بیرون زده (خار) دیده می شود. سلولیت اغلب عود میکند، بنابراین انجام درمانهای اساسی و ریشه ای سیستم ایمنی با استراحت و تغذیه مناسب، بسیار مهم است. مراقبت خوب از پوست خطر عفونت های پوستی و سلولیت را کاهش می دهد و برای جلوگیری از ورم لنفاوی اکتسابی و عفونت پس از آن ضروری است. خار پاشنه یا التهاب پرده کف پا( فاشیای کف پا یا پلانتار) یکی از علل شایع درد پاشنه است.این بیماری به علت التهاب یک باند ضخیم است که از کف پای شما عبور می کند و استخوان پاشنه پا را به انگشتان پا متصل می کند (فاسیای کف پا ورم فاشیای کف پا که معمولا خار پاشنه نامیده می شود، معمولاً باعث درد شدید می شود که معمولاً با اولین قدم های شما هنگامی که از تخت پای خود را به زمین میگذارید در صبح شروع می شود.پس از مدتی پس از برخاستن و حرکت ، درد به طور معمول کاهش می یابد ، اما ممکن است پس از مدتی ایستادن ، دوباره برگردد.

پرده یا ( فاشیای) کف پای شما به شکل یک زهی است به کمان متصل است ، این پرده باعث ایجاد قوس پای شما می شود و هنگام راه رفتن ضربه هایی که به پا وارد میشود را جذب می کند.اگر تنش و فشار روی این زه بیش از حد زیاد شود ، ممکن است ترک های جزئی در فاشیا ایجاد شود.درست مانند زه کمان که بیش از حد کشیده شود. ورم کف پا بیشتر در دونده ها دیده می شود. این ورم با آویزان کردن پا به پایین بیشتر میشود. داروها : مسکن ها مانند ایبوپروفن (Advil ، Motrin IB ،) و ناپروکسن سدیم (Aleve) ممکن درد و التهاب ناشی از ورم کف پا را کاهش دهند. هدف اصلی از این کار، کاهش فشار، درد و پینههاست. یکی از راههای مورد استفاده پزشکان برای تعیین دلیل ورم پا و درد مچ پا بررسی آن است که آیا ورم یک پا را درگیر کرده یا هر دو پا به طور مساوی دچار آن شدهاند.گاه باید به علت درد مچ پا و ورم پا توجه کرد. شما میتوانید هر زمان که نیاز داشتید با پزشکان و مشاوران ما در تماس باشید و در صورت لزوم از پزشک مورد نظرتان نوبت بگیرید تا بدون معطلی و در سریعترین زمان ممکن به امورات شما رسیدگی شود.

همچنین مسکنهای غیر استروئید میتوانند در تسکین درد و التهاب کمک کننده باشند. پزشک ممکن است داروهایی را برای شما تجویز کند و در مورد برخی روشهای ساده در زندگی روزمره که میتوانند به جلوگیری یا کاهش سرعت آسیب کبدی کمک کنند، به شما مشاوره دهد. تنها داروهایی که میتوانند به کاهش این تورم کمک کنند داروهای ضد التهابی مانند بروفن، سلکسیب یا ناپروکسن هستند. چگونه میتوان ورم پا در بارداری را کاهش داد؟ افرادی که دارای اضافه وزن هستند و کسانی که کفش های نامناسب می پوشند نیز در معرض خطر ورم فاسییت کف پا قرار دارند. البته لازم است ذکر شود که ممکن است عوارض جانبی دیگری نیز در صورت استفاده از این دارو رخ دهد. درد معمولاً در بعد از بیدار شدن از خواب ، بدترین حالت را دارد ، اگرچه در اثر ایستادن طولانی یا ایستادن بعد از نشستن نیز می تواند ایجاد شود. بعد از چند روز هم زانو ورم می کند. رباط ها این استخوان ها را کنار هم نگه می دارند و حرکت را ممکن می سازند. این عوارض بستگی به شدت و همچنین محل آسیب دارند. کارگران کارخانه ها ، معلمان و سایر افرادی که بیشتر ساعات کار خود را صرف راه رفتن یا ایستادن بر روی سطوح سخت می کنند ، می توانند به فاشیای کف پا آسیب برسانند.

مصرف این قرص بر اساس شرایط پزشکی، سن و واکنش بیمار به درمان مشخص میشود. درد و تورم بعد از چند هفته کمتر می شود، ولی اگر درمان نشود، با فعالیت های بدنی شدید بیشتر می شود . درد معمولاً بعد از ورزش بیشتر است ، نه در هنگام ورزش. علاوهبراین در زمینه حجم و مجسمه هم فعالیت میکنم. قوزک بالایی هم باعث حرکت پا به بالا و پایین میشود. پس بیمار باید تا چند ماه بعد از شکستگی از آویزان کردن پای خود به مدت طولانی اجتناب کند و در صورتی که ورم پا زیاد بود میتوان با دراز کشیدن و بالا نگه داشتن پا این تورم را کاهش داد. انجام نرمش های مچ پا بعد از جوش خوردن شکستگی تاثیر مهمی در کاهش تورم آن دارد. در صورت بروز خار پاشنه، میتوانید از روشهای درمانی مانند استفاده از محصولات نرمکننده پوست، استفاده از آبلیمو و سدر، تغییر کفش، استفاده از ضد قارچ و ضد باکتری، و در صورت لزوم مراجعه به پزشک استفاده کنید. 4. مصرف داروهای ضدالتهاب: معمولاً برای کاهش تورم و التیام بافت آسیب دیده استفاده از داروهای ضدالتهابی چون ایپوبروفن و ناپروکسن توصیه میشود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد متخصص ارتوپد تهران لطفا از صفحه ما بخواهید.

آموزش کراتینه مو در ایران


آموزش کراتینه مو در ایران

آموزش کراتینه مو در حال حاضر توسط مراکز معتبر زیبایی برای داوطلبان ارائه می شود و کسانی که قصد یادگیری این روش را برای فعالیت در این زمینه دارند، امکان حضور در این دوره های آموزشی را خواهند داشت. علاوه بر این، کسانی که به دنبال شغل هستند و وارد صنعت زیبایی می شوند نیز می توانند با یادگیری این هنر از مزایای آن بهره مند شوند. از این رو مطلبی را برای شما هموطنان عزیز، بانوان و آقایان آماده کرده ایم تا از آموزش کراتینه مو و کراتینه مو مطلع شوید؛ پس با ما همراه باشید.

کراتینه مو چیست؟

روشی برای استفاده موضعی از مواد مغذی مخصوص مو برای تقویت ساقه مو این روش از یک طرف مشکلات ساقه مو را التیام می بخشد و از طرف دیگر ساقه مو شل و صاف می شود و به همین دلیل به عنوان روشی برای افزایش زیبایی و سلامت مو مطرح می شود.

دلیل شناسایی کراتینه مو چیست؟

ساقه مو مشکلات زیادی دارد و یکی از مهم‌ترین عوامل آسیب‌دیدگی ساقه مو استفاده بیش از حد از رنگ‌ها و دکلره‌ها است که باعث شکننده، خشکی و سوختگی ساقه مو می‌شود. حالا چون کراتین در حل این مشکلات موثر است، این روش بسیار محبوب شده است.

65468

آموزش کراتینه مو

آموزش کراتینه مو به متقاضیان کمک می کند تا کراتینه مو مناسب را بیاموزند و این کار را برای مشتریان سالن های زیبایی انجام دهند و از این راه کسب درآمد کنند. آموزش کراتینه مو برای خانم ها و آقایان امکان پذیر است زیرا هر دو مرد در ساقه مو با مشکل مواجه هستند و خانم ها از این مشکل رنج می برند. اما از آنجایی که خانم ها بیشتر مستعد این مشکلات هستند، تقاضا برای کراتینه مو بیشتر از طرف خانم هاست و به همین دلیل، خانم های بیشتری برای یادگیری کراتینه مو قدم برمی دارند.

دوره آموزشی کراتینه مو در مشهد

محبوبیت کراتین عسل بر آموزش او تأثیر می گذارد

از آنجایی که کراتینه مو به یک روش بسیار محبوب تبدیل شده است و علاقه زیادی به آن وجود دارد، تقاضا برای این خدمات خوب در آرایشگاه افزایش یافته است و تقاضا برای این خدمات نیازمند متخصصان بیشتری است که چگونه این کار را انجام دهند. متقاضیان بنابراین محبوبیت کراتینه مو بر تقاضای آموزش کراتینه مو نیز تاثیر گذاشت و باعث شد افراد زیادی برای کسب درآمد در بازار کار به آموزش از این طریق روی بیاورند.

آموزش صفر صد کراتینه مو

مراکزی که دوره های آموزشی جنگ کراتینه را برای دانش آموزان برگزار می کنند برابر نیستند و کیفیت دوره های آموزشی آنها متفاوت است. اما برای این کار بهتر است به مراکز آموزش کراتینه مو صفر تا صد مراجعه کنید و دوره هایی با کیفیت بالا برگزار کنند تا هنرجو در پایان دوره بر روند کار تسلط کامل پیدا کند.

87422

فواید آموزش کراتینه مو

یادگیری کراتینه مو فواید زیادی دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است.

یک کار جدید یاد بگیرید

فرصت حضور در بازار کار

در سالن های زیبایی مردانه و زنانه کار پیدا کنید

امکان اشتغال در محیطی امن و خوب

فریلنسر کراتینه مو بودن

از درآمد مناسب و قابل توجهی برخوردار شوید

کراتینه مو به محیط و مکان خاصی محدود نمی شود

امکان استفاده از این روش برای مراجعین در منازل خود و یا در سایر فضاها

امکان یافتن شغل مناسب در این زمینه در خارج از کشور

دوره آموزشی کلبه

زمان کمتری برای کسب درآمد نیاز است

آ...

قیمت آموزش کراتینه مو

قیمت آموزش کراتینه مو در مراکز مختلف یکسان نیست و قیمت ثابتی برای آن وجود ندارد. اما کسانی که می خواهند تکنیک های آرایشگری را آموزش ببینند و یاد بگیرند باید ابتدا مرکز آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنند تا از هزینه آن مطلع شوند. به یاد داشته باشید که قیمت بالای آموزش کراتینه مو تنها دلیل کیفیت خدمات نیست و نباید قیمت را عاملی در تعیین کیفیت دوره آموزشی بدانید. اما بهتر است در کنار قیمت دوره به موارد دیگری نیز توجه کنید و وضعیت مرکزی برگزار کننده دوره را از زوایای مختلف در نظر بگیرید تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید.

آموزش رایگان کراتینه مو

آموزش رایگان کراتینه مو از طریق شبکه های اجتماعی و موتور جستجوی گوگل نیز در دسترس است، بنابراین کسانی که قصد یادگیری این روش را دارند می توانند به سراغ کراتینه موی رایگان رفته و اطلاعات بیشتری در مورد این روش کسب کنند. اما به خاطر داشته باشید که راهنماهای رایگان کراتین 0-100 مرحله ای را در اختیار شما قرار نمی دهند و تمام جزئیات را ارائه نمی دهند. بنابراین این روش یادگیری کراتین برای کسب درآمد در سالن های زیبایی مناسب نیست و با آن می توانید با این روش بیشتر آشنا شوید و یا نحوه عملکرد آن را بیاموزید. به عبارتی می توان گزینه مناسبی برای کسانی که قصد شرکت در دوره های کراتینه مو را دارند در نظر گرفت تا قبل از شروع دوره ها اطلاعات بهتری کسب کنند و با چشمانی باز به دوره ها بروند.

بازدید از بهترین مرکز آموزش کراتینه مو ضروری است

خدمات آموزشی در زمینه کراتینه مو و سایر روش های زیبایی با کیفیت یکسانی انجام نمی شود، اما مراکز زیادی به عنوان بهترین مراکز آموزش کراتینه مو با کیفیت کار بالاتر شناخته می شوند و بسیار خوب نامیده می شوند. نتایج آموزشی برای دستیابی به کسانی که در بهترین مرکز آموزش کراتینه مو ثبت نام می کنند معمولاً از مزایای زیر برخوردار می شوند:

کسب مدرک فنی حرفه ای معتبر در پایان دوره آموزشی

امکان اخذ گواهینامه های بین المللی و استخدام در خارج از کشور

پرداخت منصفانه و مقرون به صرفه

تمام نکات و ترفندهای کراتینه مو را بیاموزید

کسب مهارت بیشتر و ورود به بازار کار به صورت تخصصی تر

و...

اخرین حرف

اگر به دنبال یک مرکز بسیار مطمئن و مناسب برای آموزش کراتینه مو هستید می توانید به خدمات زیبایی صورت ایران مراجعه کنید. ایران فیس کراتینه مو، تزریق بوتاکس، فیشال و غیره را به دانش آموزان ارائه می دهد. مرکز تخصصی و حرفه ای که تکنیک های زیبایی مانند ایران فیشال دوره های خود را در مشهد، تبریز، شیراز، کرج، تهران و ... ارائه می دهد. زیر نظر اساتید مجرب در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود تا کسانی که می خواهند در این دوره ها شرکت کنند به راحتی یاد بگیرند. این فرصت، این مهارت را می توان در شهر آموخت. برای اطلاعات بیشتر به iranfacial.com مراجعه کنید.

مطالعه از رفرنس: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1383760-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D9%84