نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

یک جاروبرقی خوب چگونه است؟


همانطور که می دانید نظافت یکی از ضروریات زندگی انسان است. ما به تمیزی در خانه، محل کار و حتی ماشین خود نیاز داریم. جاروبرقی یکی از وسایلی است که در این کار به ویژه در منزل به کمک ما می آید. امروزه این دستگاه ها به غیر از پاکسازی سطح زمین از گرد و غبار و آلودگی کاربردهای دیگری نیز دارند. با این حال، انواع مختلفی از جاروبرقی در بازار وجود دارد که تصمیم گیری برای آن دشوار است. درست است که انتخاب جاروبرقی که به بهترین وجه با نیازهای ما مطابقت دارد، گیج کننده است.

قدرت مکش بالا

جاروبرقی ها در واقع از طریق قدرت مکش کار می کنند. این نیرو توسط یک موتور داخلی تولید می شود. هرچه موتور قوی تر باشد، قدرت مکش قوی تر است. در نتیجه جاروبرقی کارآمدتر است و در مکیدن همه کثیفی ها و گرد و غبار بهتر عمل می کند. در انتخاب جاروبرقی به قدرت آن توجه کنید. این واقعیت که قدرت آنها بین 600 وات و 3000 وات متغیر است خوب است، اما به خودی خود عملکرد برتر را تضمین نمی کند. آنچه اهمیت دارد استفاده بهینه از قدرت در سراسر سیستم است

می توانید آزمایشی انجام دهید تا قدرت مکش واقعی جاروبرقی را بدانید. ابتدا مطمئن شوید که تمام اتصالات روی دستگاه محکم بسته شده باشند. سپس آن را روشن کرده و روی آخرین سطح قدرت تنظیم کنید. سپس کف لوله را مقابل دیوار قرار دهید و استحکام آن را اندازه بگیرید.

راحتی جاروبرقی

قابلیت مانور یکی از جنبه های مهم یک جاروبرقی خوب است که اکثر مصرف کنندگان آن را نادیده می گیرند و از آن صرف نظر می کنند. مهم است که جاروبرقی بتواند به همه جا برسد. برای انجام کار نظافت، دستگاه باید به راحتی جابجا شود و بتواند به مناطق دوردست دسترسی پیدا کند. به دنبال خلاء باشید که چرخ های آن 360 درجه بچرخد.

سهولت جاروبرقی و سبکی جاروبرقی

داشتن سیم برق بلند و شکستنی ضروری است. این قسمت تعمیرات لوازم خانگی بوش  به شما امکان می دهد بدون تغییر در برق یا تغییرات خاص در هر اتاق، اطراف را جارو کنید. همه اینها کارایی را افزایش می دهند و یک پاک کننده خوب باید آنها را داشته باشد.

نحوه کار با جاروبرقی

البته هیچ کس دوست ندارد ساعت ها وقت صرف یادگیری نحوه استفاده از جاروبرقی کند. از طرفی جارو باید به زودی استفاده شود. بنابراین، یک جاروبرقی خوب ابتدا باید ساده باشد. توجه داشته باشید که عملکرد ساده به معنای کمبود فناوری و تخصص نیست. لوله پلاستیکی جارو باید قدرت مکش را در هر زمان حفظ کند. همچنین بهترین دسته های فلزی تلسکوپی هستند. با فشار دادن یک دکمه می توان آنها را با قد هر فردی تنظیم کرد. برخی از جاروبرقی ها فضای کوچکی در پشت جاروبرقی دارند که برای استراحت و تخلیه لوله استفاده می شود. می توانید بعد از اتمام کار لوله را در آنجا ببندید و مطمئن شوید که نیفتد.

سطح سر و صدای کم

اما میزان صدایی که در حین کار از موتور خارج می شود در تعیین بهترین جاروبرقی بسیار موثر است. همه جاروبرقی ها می توانند پر سر و صدا باشند و این قطعا یک ویژگی مثبت نیست. بنابراین موتور سوییپر باید به گونه ای بهینه شود (معمولاً با عایق صدا) به گونه ای که اجازه خروج تمامی صدای اضافی موتور را نداشته باشد.

ابعاد و وزن مناسب

بسیاری از مردم فکر می کنند که خرید یک جاروبرقی فشرده برابر با قدرت کم و کیفیت پایین است. اما اینطور نیست. فرض کنید یک جاروبرقی خوب و بزرگ با قدرت مکش بسیار بالا می خرید. اما به دلیل بزرگی نمی توان آن را به راحتی همه جا حمل کرد و بیشتر گوشه و کنار و ته جاهای غیر قابل دسترس را تمیز کرد.

البته یک جاروبرقی خوب نه تنها باید کاربردی باشد، بلکه ظاهر زیبایی نیز داشته باشد. زیرا ظاهر محیط را با وسایلی مانند یخچال یا ماشین لباسشویی تحت تاثیر قرار می دهد

زندگی طولانی

مهم است که در نظر داشته باشید که جاروبرقی شما چقدر عمر می کند. ممکن است در ابتدا و هنگام خرید مجبور به پرداخت بیشتر باشید، اما این یک نوع پس انداز برای آینده است. وقتی صحبت از کیفیت می شود، هیچ هزینه اضافی وجود ندارد.

سیستم سوراخ مخزن جاروبرقی

وظیفه جاروبرقی فقط تمیز کردن سطوح نیست، بلکه با سلامت عمومی نیز مرتبط است. در جزئیات بیشتر می توان به طراوت هوای اطراف شما اشاره کرد. اگر تمام گرد و غباری که از روی زمین جمع می کنید همانجا بماند و به راحتی در هوا پراکنده شود چه؟ سیستم های حذف زباله جاروبرقی معمولا به دو نوع تقسیم می شوند:

کیسه: این خدمات جاروبرقی بوش  سیستم شامل اکثر جاروبرقی های قدیمی می شود. در این نوع گرد و غبار نرم که معمولاً کاغذی یا پلیمری است به همراه سایر کثیفی هایی که جارو از سطح آن مکیده است وارد کیسه می شود. خود این کیسه ها هم در انواع بادوام و هم مقاوم هستند. کیسه ثابت باید پس از هر بار پر کردن دور انداخته شود

پاک کننده کیسه

ذخیره سازی (بدون باغ): سیستم جمع آوری زباله و گرد و غبار با این نوع کمی متفاوت است. این کفش کیف دیگری ندارد. بلکه معمولاً یک مخزن شفاف وجود دارد که تمام گرد و غبار و خاک در آن جمع می شود. نکته قابل توجه در مورد آن این است که دیگر هیچ آشفتگی با تمیز کردن قابلمه وجود ندارد. زیرا در هنگام مکش کثیفی را فشرده می کند و فقط باید مخزن را باز کرده و داخل کیسه زباله خالی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد