نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

استفاده از سمپاش شکارچی در فضای سبز شهری


آبپاش هانتر یکی از مطمئن ترین ابزارها برای آبیاری منظم در فضای باز محسوب می شود. این آبپاش توسط برند معروف آمریکایی هانتر تولید شده است که سبک تولید محصولات کاربردی و باکیفیت را دارد. برای دانستن بیشتر در مورد مشخصات، قیمت و نکات خرید این ابزار، ادامه این مقاله را بخوانید.

مشخصات اسپرینکلر شکارچی

برند هانتر طراحی منحصر به فرد و خلاقانه ای دارد. طرح این کاتر می تواند در زمین پنهان شود و پس از اتصال به فشار آب به زمین رسیده و شروع به پاشیدن به زمین می کند. این سیستم خودکار باعث صرفه جویی بیشتر در مصرف آب می شود. به همین دلیل استفاده از اسپری برند هانتر راهی برای حفظ محیط زیست محسوب می شود.

شعاع پاشش این نوع آبپاش قابل تنظیم می باشد. شما می توانید این اسپرینکلر را بر اساس نیاز خود روی نور کم، متوسط ​​یا زیاد تنظیم کنید. همچنین بدنه سمپاش هانتر به گونه ای طراحی شده است که در برابر ضربه مقاوم بوده و در هر خاکی دفن می شود.

انواع اسپرینکلر هانتر

همانطور که در قسمت قبل گفته شد سمپاش های برند هانتر قابلیت سمپاشی از شعاع کوچک تا بزرگ را دارند. طبقه بندی این سمپاش بر این اساس است. این بدان معنی است که برخی از مدل ها برای اسپری با شعاع کوچک، برخی برای شعاع متوسط ​​و برخی دیگر برای شعاع بزرگ طراحی شده اند. در زیر به طور خاص به بررسی انواع اسپرینکلرهای برند هانتر می پردازیم:

شکارچی شعاع کوچکی را اسپری می کند

این اسپرینکلر هانتر برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده است. آبپاش با شعاع کوچک می تواند آب را تا شعاع 5 اسپری کند. بنابراین با این آبپاش می توان مناطق کوچک را به صورت پیچیده و یکنواخت آبیاری کرد. این مدل اسپلش Hunter Ps Ultra نام دارد و قابلیت تعویض دهان را دارد. همچنین می توانید اسپری آب را در این مدل به 10 یا 15 متر تغییر دهید.

آبپاش شعاع متوسط ​​هانتر

همانطور که از نام این آبپاش می توانید حدس بزنید، برای استفاده در مناطق کوچک و بزرگ طراحی شده است. راه اندازی در این مدل مشابه سایر اسپرینکلرهای هانتر است. یعنی وقتی فشار آب شروع می شود بالا می رود و شروع به آب دادن می کند و وقتی فشار آب قطع می شود در زمین فرو می رود. اسپرینکلر شکارچی PGP می تواند فضای سبز شما را به راحتی با قابلیت پاشیدن آب تا عمق 16 متر آبیاری کند.
https://rdiet.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c/شکار بزرگ رادیویی

I-90 نام این مدل سمپاش برند هانتر است و می تواند مکانی به شعاع 30 سانتی متر را آب دهد. این نوع آبپاش نسبت به سایر اسپرینکلرها قدرت بیشتری دارد. به همین دلیل بهترین گزینه برای آبیاری فضای سبز در باغ ها، چمن ها، زمین های ورزشی و ... محسوب می شود. آبپاش شعاع بزرگ نسبت به مدل های دیگر ظرفیت بیشتری دارد. این نوع آبپاش در دو مدل تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این قیمت یک فانتزی است

در قسمت قبل انواع اسپرینکلر هانتر را بر اساس شعاع پوشش آنها بررسی کردیم. همانطور که خواندید، برند هانتر انواع مختلفی از آبپاش ها را ارائه می دهد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. بر این اساس می توان گفت که قیمت این آبپاش ها متفاوت است. اگر به دنبال خرید آبپاش برند هانتر هستید، ابتدا باید مشخص کنید که کدام یک برای نیازهای شما مناسب است. بنابراین می توانید برای اطلاع از قیمت آبپاش مورد نظر خود به راحتی با یک نمایندگی معتبر تماس بگیرید.

خرید اسپرینکلر شکارچی

آبپاش هانتر از با کیفیت ترین آبپاش های موجود در بازار هستند. این آبپاش ها به دلیل داشتن بدنه محکم و بادوام در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند. به همین دلیل، اکثر افرادی که به دنبال خرید سمپاش هستند، شکارچیان برند هستند. اگر قصد خرید دارید قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید:

اندازه فضای مورد نیاز را در نظر بگیرید

سمپاش مناسب را با توجه به اندازه خاک انتخاب کنید

از قیمت آبپاش در فروشگاه های معتبر مطلع شوید

انتخاب یک فروشگاه زیبا از محصولات Hunter

چرا آبخوری شکارچی بخریم؟

این برند در تولید محصولات خود از کیفیت و خلاقیت زیادی استفاده کرده است. بدین ترتیب با خرید این آبپاش علاوه بر رفع نیازهای خود به بهترین شکل ممکن به صرفه جویی در مصرف آب و در نهایت حفظ محیط زیست کمک کرده اید.

در نهایت، مهم ترین ویژگی های اسپرینکلر هانتر را که شما را وادار به خرید آنها می کند، فهرست کرده ایم:

عمر طولانی تر از سایر اسپرینکلرهای موجود در بازار

مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی

نگهداری آسان به دلیل طراحی مدرن

کنترلرهای ساده (کنترل کننده های خارجی، مسکونی، تجاری سبک و تجاری)

میزان خرابی پایین در مقایسه با اسپرینکلرهای برندهای دیگر

قیمت آن نسبت به سایر اسپرینکلرهای موجود در بازار بسیار بهتر است.

بنابراین می توانید نتیجه بگیرید که در بازرگانی نیرو واتر یک پمپ مدرن و منعطف با عمر طولانی با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد