نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

نحوه به روز رسانی واتس اپ


واتساپ دوستان است، پیام به خانواده یا همکاران؛ یک برنامه پیام رسان محبوب برای ارسال فیلم و عکس. این برنامه محبوب برای اندروید و iOS در دسترس است و تماس تصویری را ارائه می دهد. این برنامه انواع مختلفی از ویژگی های ارتباطی، از جمله پیام های صوتی و موارد دیگر را به شما ارائه می دهد. یکی از کارهایی که برای حداکثر امنیت استفاده از این پیام رسان ها باید انجام دهید این است که همیشه آپدیت های واتس اپ را روی گوشی خود نصب کنید. عموما تمامی گوشی های جدید به صورت خودکار نرم افزار را آپدیت می کنند و نیازی به پیمودن مسیر خاصی نیست. اما بنا به دلایلی نمی‌توانست اتفاق بیفتد. ما همچنان به شما آموزش می دهیم که چگونه واتس اپ را به روز کنید. همچنین نحوه دانلود آپدیت واتس اپ را به طور کامل ارائه می دهیم. برای بروزرسانی واتساپ و دانلود برنامه اندروید با ما همراه باشید.


به روز رسانی واتس اپ را روی آیفون نصب کنید

برای به روز رسانی واتس اپ در آیفون به پشتیبانی اپ استور نیاز دارید. برنامه App Store را از برنامه های نصب شده روی گوشی خود باز کنید.

پس از باز کردن، عکس‌های iCloud و Apple ID شما در گوشه سمت راست صفحه قابل مشاهده هستند. با کلیک بر روی نمایه لیستی از تمام برنامه هایی که باید به روز شوند نمایش داده می شود.

WhatsApp را از لیست برنامه ها انتخاب کنید و روی Update کلیک کنید. بسته به سرعت اینترنت شما، این به روز رسانی ممکن است کمی طول بکشد.

اگر از نسخه‌های دیگر واتس‌اپ مانند واتس‌اپ تجاری یا گیگابایت استفاده می‌کنید، باید توجه داشته باشید که تمام این مراحل برای به‌روزرسانی واتس‌اپ گیگابایت و تجاری یکسان است و تفاوتی با هم ندارند.

آپدیت واتس اپ در گوگل پلی

اگر از گوشی مبتنی بر اندروید استفاده می کنید، بهتر است از کمک گوگل پلی برای به روز رسانی واتس اپ استفاده کنید.

۱) ابتدا اپلیکیشن گوگل پلی را در گوشی اندرویدی خود باز کنید و از سه نقطه سمت راست روی گزینه My Apps & Games کلیک کنید.

2) پس از کلیک بر روی این گزینه به لیست کامل برنامه هایی که آپدیت های جدیدی برای آن ها منتشر شده است خواهید رسید.

3) واتس اپ را از برنامه های این قسمت انتخاب کنید، روی Update کلیک کنید و منتظر بمانید تا WhatsApp نصب شود.

در گوشی های اندرویدی، دانلود آپدیت واتس اپ به این قسمت محدود نمی شود و همچنین می توانید با استفاده از برنامه های ثانویه مانند بازار، آن را نصب و به روز کنید.

واتس اپ خود را در رایانه شخصی به روز کنید

جدا از اینکه واتس اپ برای گوشی ها در دسترس است، می توانید اپلیکیشن را روی کامپیوتر شخصی نیز نصب کنید. این نسخه از نظر عملکردی مشابه نسخه موبایل است و تمامی امکاناتی مانند چت، پیام رسانی، تماس صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهد. اگر برای مدت طولانی پشت لپ تاپ یا رایانه می مانید، Windows WhatsApp می تواند یک سرویس پیام رسانی مفید برای شما باشد. می توانید برنامه را مستقیماً از فروشگاه مایکروسافت در ویندوز دانلود کنید.

1) اگر واتس اپ را از مایکروسافت دریافت کرده اید، می توانید با ورود به این برنامه به راحتی آخرین آپدیت واتس اپ را دریافت کنید.

2) هنگامی که برنامه مایکروسافت را باز می کنید، روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید، در منوی باز شده باید روی "Downloads and updates" کلیک کنید، سپس "Get updates" را انتخاب کنید تا ببینید آیا به روز رسانی WhatsApp نصب شده است. آزاد کردن یا نه

3) در صورتی که برنامه شما نیاز به آپدیت داشته باشد در این مرحله گزینه دانلود را در مقابل آن خواهید دید.

به روز رسانی WhatsApp JB

همانطور که گفتم این برنامه نسخه اصلی نیست. بنابراین نمی توانید آن را مستقیماً از Google Play دانلود کنید. اگر گوشی مبتنی بر iOS دارید، باید توجه داشته باشید که WhatsApp GB در دسترس شما نیست. برای به روز رسانی GB WhatsApp با تلفن اندرویدی به کمک صفحه اصلی https://www.gbwhatsapp.download/ نیاز دارید.

اگر واتس اپ آپدیت نشود چه اتفاقی می افتد؟

برای بهبود کارایی برنامه و همچنین برای ارائه سطح بالاتری از امنیت، باید آن را به روز نگه دارید. اگر آخرین آپدیت واتس اپ را برای مدت طولانی نصب کرده باشید، نمی توانید از این برنامه استفاده کنید. واتس اپ محدودیت هایی را در این زمینه در نظر گرفته است و اگر به روز رسانی را نادیده بگیرید، نمی توانید از برنامه استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد