نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

نکته یاب

مجله اینترنتی نکته یاب

آهنگ جدید رضا شیری به نام «عکس دوتایی»

متن آهنگ رضا شیری عکس دوتایی

خیابون خیابون قدم میزنم

تو نیستی و من با تو حرف میزنم

تو این کوچه ها رد پاهای تو

رو زخمای قلبم نمک میزنم

تو رفتی خیالت ولی با منه

شماره شناسنامتم یادمه

من هرکاری کردم بمونی نشد

هنوز عکس دوتایی رو صفحمه


دنیا چقدر کوچیکه درست همونجایی که

تورو میدیدم هرشب تنها نشستم

هوا چقدر تاریکه اومدنت نزدیکه

تورو دیدم وقتی که چشامو بستم


کجا رفتی اخه بگم من به کی

ببین چی آووردی سر زندگی

نشستم و سیگار نفس می کشم

تو چیزی نداری عزیزم بگی

من هرکار کنم باز یه چیزی کمه

چرا بعد تو زندگی مبهمه

نشستم به امید حرفای کی

عزیزم تو چیزی نداری بگی


دنیا چقدر کوچیکه درست همونجایی که

تورو میدیدم هرشب تنها نشستم

هوا چقدر تاریکه اومدنت نزدیکه

تورو دیدم وقتی که چشامو بستم


آهنگ جدید رضا شیری به نام «عکس دوتایی»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد